スポンサーサイト
[--/--/-- --:--] | スポンサー広告 | page top
IMERUAT LIVE in Poland
imeruat_manggha.jpg

IMERUATのファーストライブは、第4回クラクフ映画音楽フェスティバルのプログラムのひとつとして、ポーランドのクラクフで行われました。

実は当日まで「本当に開催できるのか…、お客さんは来るのだろうか…」ととても不安でした。
あとで聞いたところによると、ポーランドの方(特にクラクフ?)は、「そのときになればなんとかなるさ」という感じの方も多いようですが、主催者側から事前の現地情報がなかなか入らず、告知もなかなか始まらないし、メールの返事はなかなかないし、来ても一行とか…(笑)

そんなまま当日を迎えたわけですが、蓋を開けてみると、不安は杞憂に終わりました。
深夜0時スタートだったにもかかわらず、300席のキャパシティを越える立ち見が出るほどのお客さんが来てくださいました。

ライブでは曲の他にトークもたくさんしましたが、HAMAUZUと通訳をしてくださった羽生さんとのコンビネーションが絶妙で、客席は大盛り上がり、質疑応答、楽器の演奏法などであっと言う間に時間が過ぎました。暖かい観客の皆さんとともに、私たちも楽しいライブができました!

クラクフは、街も美しく、人々ものんびりと気ままで、温かくて、とても好きになりました。
新しい出会いもあったし、またいつか戻ってライブをしたいです。
First Liveを成功に導いてくれた皆さん、来てくれた皆さん、心から、ありがとう!!

IMERUATのオンライン記事が以下にあります。
Hatak.pl
GameMusic.pl


The first live of IMERUAT was hold in Krakow, Poland, as one of the program of the 4th Film Music Festival.
We were kind of nervous because this is the our first live and in overseas, but at the night, everything is wonderful for us!

Many people coming to our show more than 300 people even it started from midnight.We had also talk live during the show, the audience are very reactive and awesome, so they made us very happy and relax.

Krakow is beautiful city, warm and leisurely people. So we like Krakow so much. It was very nice to see you all and we would love to go back again!
Thank you so much who are coming to this live, and of course, the organizers, the Film Music festival Office, GameMusic.pl and the Museum of Manggha.

(Mina)

manggha5.jpg
Photo by Natalia Blejwas

manggha1.jpg

manggha2.jpg

manggha3.jpg

manggha6.jpg

manggha4.jpg
Photos by Janusz Wyczołek
[2011/06/07 03:35] | LIVE | page top
| HOME |
